Snart helg igen :)

Kort vecka..stundtals kännts så...stundtals tvärtemot sviiinlång =)

Har fixat en bild på min fina klänning :



Skrynklig på bilden , men ändå... Jag älskar färgen på den =)

Har haft två städ och rens dagar.
Har organiserat i skåpar och lådor... Sen har jag dammsugat, diskat, skurat, tagit badrummet, dammtorkar ..yada yada.
Nu e det rent och fint hemma.
Skulle bara vilja fixa en hårklippning och mina naglar så e jag toppen nöjd !

Provade den nya Ben&Jerrys glassen från Gb idag. Den var faktiskt riktigt god !
Glass i solskenet är aldrig fel !
Åkte på en liten biltur med pappsen. Pratade och åt glass =)

Är på strålande humör idag och känner mig näst intill odödlig =P
Fredag imorgon...Då kommer David ! Jag längtar !

Finns nya bilder från påsken på pixboxen.

http://www.pixbox.se/alb_show_id1045695_page0.html


Nu ska jag servera kontorsnissarna i köket lite kaffe.

PUSS =)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback