Hjärtar dig ♥




Hej !

Så har en till underbar helg passerat.... Jag har fått vackra blommor och blivit titulerad "Någons solsken" :P
Fått hjälp med datorn - Så nu har jag ljud =) Även med tvättmaskinskopplingen...Så nu är det oxå klart . Så skönt!
Helgen har varit hyffsat lugn..och väldigt mysig !  Bus i massor =)
Har även fått bekräftat att - (precis som jag redan visste)-  David är väldans stilig i kostym !!
Har rensat och organiserat i lådor och skåpar innan helgen... Städade och tog bort påskriset.
Fick lite hjälp av Sky.... Och tog ett par söta bilder ...








Hon tyckte påskfjädrarna var helspännande.. men även kvistarna ....Go skiten där =)

Vaknade vid 5 idag... Har inte sovit en blund efter det... Den här gången kändes det VÄLDIGT tomt ! =/
Har iaf gjort lite nytta...Som att tex ta ned julslingan på altanen *skrattar*
Ja redan ..eller hur ? =)



Nåja... Vet ni ? ......

Jag e kär ♥ =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback