Fredag !!! :)



Uttjatat - Det är dags för Fredags myyys :)
Har städat och gjort julmysigt .. Satt upp apelsiner med nejlikor i . Doftar hur juligt som helst !
Har donat på här hemma med julmusik på hög volym.

Idag ska jag bjussa på lite bilder på mitt julstök :)

Har gjort ett litet collage - Varsågod !






Min turkosa julgran :)



Lite av köket - Jul pimpat !



Min jul specialare :)



Och så mina apelsiner med nejlikor ... Gör mysigt i en tråkig vrå


Fint va ? Jag har iaf julkänsla i hela kroppen idag :)
Lovade också att lägga upp bilder på snygg skorna jag fick av David.
Jag blir ännu varmare i magen då jag kan dreggla över mina fina skor :P




Funderar på om jag skulle prova räkna hur många skor jag egentligen har nu.
Det e nog skrämmande antal skor som finns lite här och där hos mig !
Men jag ser hellre på skor än på ett vitrinskåp med vackra glas :P
Lite skruvad e man allt !



Och med denna fredag följer ju även Idol finalen med...
Ska bli spännande ! Jag har som svår att välja vem som är min favorit ..
Dom e bra på olika sätt... Även om Erik är överlägsen på höga toner , så har Calle nått som gör
att man får mer känsla av honom då han sjunger.
Kalle är ju mer rock, och Erik - Ja hur kommer den rösten ur den lilla kroppen ? Det blir som fel..
Jag hoppas jag får höra något riktigt bra ikväll som ger mig gåshud.... DÅ vet jag ! :)

Vem tycker du ska vinna Idol & varför?



DESSA LÅTAR SKA FRAMFÖRAS IKVÄLL I FINALEN !

Calle :
1.Rock and roll ( Led Zeppelin, Eget Val)
2.With A Litte Help From My Friends ( Joe Cockers Version , Tittarnas Val)
3. Higher ( Vinnarlåten)

Erik:
1.The Final Countdown ( Europe, eget Val)
2.The Show Must Go On ( Queen, Tittarnas Val)
3. Higher ( Vinnarlåten)






Ja och igår var jag spå stan och handlade några julklappar till..
Poff sa det så var det borta 2 lax !
Lyxade till det och köpte ett par jeans tights och tre långa tanktops linnen till mig också.
Tänkte slå in lite klappar ikväll och lägga under granen så är det klart !

Nä nu ska jag sminka mig och diska innan David kommer !
Snaaaart kommer han *läängta*

Psst...Nästa helg händer nått kul !



Jeanette







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback