Hemma igen !

Hej du !

Så himla trött och slut efter helgens bravader !
Är sjukt leds på att åka bil :P

Då ska vi se ... Karaoke SM ..
Har nog aldrig varit så nervös på scen i hela mitt liv.
Hela jag skakade & det var svårt att släppa lös och pga detta så kan jag inte påstå att jag kunde leverera så jag e nöjd.
Kanske orättvis mot mig själv, men jag har ganska höga krav på mig !
Däremot om man ska se det positivt så hamnar jag i Topp 25 i kvinnlig klass i Sverige ! :)

Var väldigt roligt att få vara med om detta och nånstans på vägen borde jag vara stolt över mig själv !
Finns ett fåtal bilder från själva tillställningen. Och det blev bara ett par med klar skärpa på mig eftersom fotografen var minst lika nervös som jag *skrattar*
Dvs David skakade så typ alla bilder blev suddiga !





Hann även fota lita annat skojj :



Tyvärr en dålig bild, men här är killen som vann 2008 och åkte till Vm och gjorde Sveriges bästa resultat och kom 3,a !
Han körde lite M.Jackson och han var grym .. Rikigt duktig!

Sen fick vi besök av Elvis !



Den här Elvis,en var rent obehaglig...
Lixom slibbig *skrattar*












Jag & Pappsen...



Fick en fin tag att hänga runt halsen :)

Sådär.. Nu har ni fått lite bilder från finalen iaf.
Ylva dödar mig om jag sätter in nån bild på henne :D
Så jag törs inte ..

Förutom SM Finalen så hann vi även med att shoppa på Globen Arena och Ikea en sväng.
Hittade en julklapp till pappsen och shoppade lös på Ikea.
Köpte även en skitsnygg klänning och topp på köpcentret.

Kan även tillägga att Formule1 är ett ganska konstigt hotell :D

I helgen ska vi ev på Refreshments Julshow på Kulturens Hus.
Jag och David ska göra pepparkaks cheescake och dricka glögg medans vi julpyntar :)
Och så blir det nån sväng på stan med julshopping.

Sen måste jag även ta tag i tradera grejset och börja skicka iväg en massa paket *suck*
Det kommer bli en deeeel paket :P

Nu ska jag roa mig med att betala räkningar *blääh*
Ha det bra där ute !

Puss & Kram


Jeanette





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback