Miss i nassen

Hej !

Tänkte göra en kort uppdatering såhär mitt i natten då jag e klar med allt mitt Tradera arbete.
Puuh säger jag bara,, Det här blir sista svängen för i år :)

http://www.tradera.com/auktioner/caleb82

Helgen har varit underbar och aktiv.
Det har pyntats så att hela mitt hem är betydligt mysigare och juligare nu !
Till och med julgranen är uppe.
Ska ta en bild på min fina gran sen så ni får se :)

Fredagen spenderades framför tv,n med Idol. Sen kom min lillebror och skulle sova hos mig över helgen.
Vi satt uppe sent ändå in på lördagsmorgonen och surrade.
Lördagen startade vi med dunderfrukost då jag äntligen kunde inviga min fina adventsstake för i år :)






Här e mina hjärtegubbar på mysfrukosten :
Detta var dock innan jag hade julpyntat i köket !






Senare på lördagen åkte vi in till stan och julklapps shoppade lite och senare bowlade vi.
Jag lyckades bryta min tumnagel, men det e ju inte så lajbans å bowla med mina klor...Så det var inte helt oväntat även om det gjorde jävulst ont !

Fick ett par skitsnygga skor av David i en lite för tidig julklapp. (Bild på dom kommer)
På kvällen gjorde vi hemgjord pizza och pyntade vidare hemma.
Brorsan och David hämtade ett vardagsrumsbord som jag fått ( Tack Sanna )
På söndagen åkte julgranen upp !

Det var allt i korthet ... Har iaf haft en jättemysig helg och det har varit roligt att ha brorsan på besök :)

Idag har jag skickat iväg en massa Tradera paket och varit å shoppat med Ylva.
Imorgon ska jag göra lite nytta..Bla skaffa en ny bankdosa så jag kan fixa betalningar över nätet.


Nu e det dags å sussa !
Puss & Kram

Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback