Nytto -Dag

Jepp.. Jag har haft en sån där tråkig nytto dag. Däremot e det härligt att känna sig nyttig och så är det så skönt då det e bortgjort ! :)
Fixat ny bankdosa, skickat en massa paket, hämtat paket, handlar lite mat,  ringt en massa råkiga samtal om försäkringar osv, promenixat och julpyntat hos Pappa & Ylva.
Dom valde också att sätta upp julgranen redan :) Jag älskar "kast"glitter !
Det var tydligen nått nytt för David .. Personligen tycke jag att det är det som lixom gör hela granen !

Lovade bilder på min gran och mina nya skor jag fått av David , men jag har helt enkelt inte haft tid å fota något till er ännu.
Och imorgon ska jag iväg och julhandla det sista !
Blir väl å köra bil-rally då ;)
Kanske hinner slänga upp nå bilder på kvällen...
Hade tänkt försöka hinna slå in lite julklappar på kvällen också. *puh*

Låter som om käre Linda kanske blir Lulebo igen :) *Tummen upp*

Har för övrigt lagt märke till att jag gillar Lady Gaga. Vilket jag inte trodde - Men hon är inte en bara en hipp artist som man tokmixar i studion som inte kan sjunga på riktigt, utan hon har en bra röst !
Sen må hon vara lite väl flummigt men jag gillar det för att hon är just annorlunda.
Den nya låten Bad Romance e riktigt medryckande och här en cool version i mixat tempo där man för höra henne live ! Sen gillar jag tonen i hennes röst !
Visst är det en del missar men det e ju trots allt live - Många artister idag kan inte ens göra ett snyggt live framträdande !




Sen måste jag bara sätta in en så fin text som är klockren som jag hittade på denna blogg: http://stroemlindhs.devote.se/



WHEN I WAS 5 YEARS OLD,
MY MOM ALWAYS TOLD ME
THAT HAPPINESS WAS THE KEY TO LIFE.
WHEN I WENT TO SCHOOL THEY ASKED ME
WHAT I WANTED TO BE WHEN I GREW UP.
I WROTE DOWN "HAPPY" !
THEY TOLD ME THAT I DIDN´T UNDERSTAND
THE ASSIGNMENT AND I TOLD THEM :
THEY DIDN´T UNDERSTAND LIFE

Äsch ...snör in ett till gullgegull grejjs.
Såg på Oprah för någon vecka sen och Christian The Lion.
En lejonunge som växte upp i London med två människor.
Blev sedan så småningom utplacerad i en vild flock i Kenya.
Finns mer å läsa
här om denna mysiga historia !
Men kika på klippet -
Här får man se lite av historien och då han återförenas med sina "hussar"

Snyft varning för det känsliga :)





Nu ska jag gå å nanna


Jeanette


Kolla på mitt fräcka julkort :

God Jul // Jeanette










Kommentarer
Postat av: David

Inte visste jag att du kunde dansa sådär ;) Ses imorgon gullet! :D

2009-12-10 @ 17:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback