*Digga musik*

Jepp...sitter och diggar musik på I-pod högtalarna som hade ett förvånande bra ljud för och vara så pluttiga.
Väntar på Pecka med hans hjälp med ljudkort osv...Vill kunna digga på datorn oxå :)
Är i en musikperiod då jag bara lyssnar å lyssnar heeeela tiden !

Min läpp har gått ned en hel del nu å jag ser nästan normal ut .
Får väl hoppas att tandläkaren ska slita mindre i min läpp nästa gång :S

Hade en bra dag igår.. Hände inget speciellt ... Det var bara en skön dag !
Jag & Ylva shoppade lös lite på Dollarstore och så hade vi en sån där skön pratkväll.
Jag älskar dom långa samtalskvällarna... Betyder massor !!! :)
Sen hann jag ringa massa nyttosamtal som man jämt drar på... Och det var så skönt å få det bortgjort !

Längtar till påsk...Ska ut till stugan ! :) Köra skoter, pimpla, basta, dricka varm choklad och böka runt i snön *skrattar*

Blev ett kort inlägg.. Men jag ska göra mig i ordning å åka iväg å göra lite nytta.

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback