Helt nytt...

Jepp...Rensade i bloggen.
Tog bort ALLA inlägg förutom ett ... Å då hade jag 1300  inlägg .
Fick så många roliga kommentarer på de inlägget jag sparade....muntliga dock...så bjussa på mer kommentarer här på bloggen nu hädanefter :)
Kändes bara som om jag ville börja om från början...

Ville inte heller byta url då mina läsare vet vart jag finns!

Sista inlägget innan jag rensade var säkert 3-4 veckor sen.
Har hänt en hel del ...

Dock inget jag ens orkar börja skriva om just nu...
Har suttit å dumläst massa gamla inlägg aaaalldeles för länge ..tills jag bara beslutade att ta bort hela skiten.
Så jag hade tyvärr tänkt hålla mig kort och gå och nanna kudde !

Blir väl kanske en bättre uppdatering nu ... men jag törs ju knappast lova ;)

P&K //Jeanette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback