Nytt inlägg...

Jepp nu börjar vi om ..lite seriöst :)
Ska försöka iaf...Törs inte lova
Jag har som perioder då det e roligt å skriva.. å perioder då jag helt glömmer bort !

Helgen har varit seg. Sålde lite shit på loppisen för ca 300 spänn.
Inga stora summor.. Men det blev betydligt mer space i mitt förråd och det är väääldans uppskattat av mig.
Då kan jag samla på mig mer skit *skrattar*

Själv köpte jag ett par asnajsiga jeans... med ögonmått dessutom.... å dom satt som en smäck.
Och så ett par skor, en kofta och en topp.
Allt för typ 85 kr om jag minns rätt :P

Gått ned ännu mer i vikt... Å snart är jag under 60 kg strecket...
Då e jag supernöjd :)
Försöker dessutom göra lite situps för mig ryggs skull... men även för magen ... till sommaren då bikinin gör entre.

Om man tittar ut genom fönstret så känns våren som man kunde ana ...som bortblåst.
Det snöar i massor... Och jag som tom hade ställt ut en stol på altan ...redo för vårsolning. *tjura*

JUST JA !
Har inte skrivit om tandläkaren.... Alltså jag har dragit en tand...eller rättare sagt fick operera ut den.
Är sydd i munnen nu...
Jag satt i tandläkarstolen i 2 timmar och tandläkaren fick avboka två andra tider.
Jag fick lugnande och lustgas och lyckades tom somna...Jag e så sjukt stolt !
Det är det absolut värsta jag vet... Men jag gjorde det !!!

Palt hos mormor... Smakade smaskens...tröck 4 st !!

I torsdags fick jag dessutom pizza och kall cola i supertrevligt sällskap :)

Så ska det låta sög i fredags... Tone ( Var det nu hon) ..ja ... hon hade skitjobbig underläpp och sjöng bajsdåligt.
Och killen som var med på stefans lag....Ammen hallå... Usch...

Det var det.. Nu ska jag ta en dusch.
Puss på er !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback