Söt jue

Jepp ... Jag har tvättat två maskiner tvätt i mina söta tvättmaskin idag :)
Skiiit spännande *skrattar*

Har varit soligt och fint väder... Har hängt med Ylva å kolla på ett nytt vrålåk.
Åså en räkmacka på det *smaskens* =)

Har hänt maaoossor på senaste... Både bra å mindre bra saker!

Det som är värt att nämna är iaf handledarkursen för körkortet som är gjord.
Bara invänta körtillstånd.
Sen har jag träffat mycket nya människor.... Både bra och mindre bra *skrattar*

Lillhjärnan har knappt hängt med i alla svängar på senaste.
Har dock hunnit samla ihop tankar å känslor i en fin "mapp" nu iaf.
Har de senaste dagarna varit på fantastiskt humör.. Kan eventuellt lista ut varför oxå =)

Jag drömmer om att fixa ljudkort, och hårförlängning som mest.

Storstädat igår/idag. Försöker få bort allt katthår.. Vilket i princip är en omöjlighet.
Jag längtar INTE till pollensäsongen =(

Ziggy är tillbaka hos Jeppe!

Jag längtar ut till stugan... Måste styra upp lite skoter och pimpling !

Loppis på lördag. Ska skrammla ihop lite grejjs å bli av med.
Tandis imorgon... Vill knappt tänka på det! Ska dock bli underbart den dagen då alla åtgärder är klara...
Jag e så leds på min mun just nu. AJ AJ
Det blir drooooger imorgon :P

Nu - Mat

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback