Spännande...

Hej hoj !

Idag är det packning och iordningställning som gäller.
David kommer i eftermiddag och vi får göra en gemensam ansträngning att göra allt färdigt inför resan.
Imorgon bär det av å jag e redan nervös. Fan så kul och spännande det ska bli :)
Jag har hittat jättefina kläder att ha på mig och jag ska kirra håret å naglarna ikväll.
Har tänkt göra det mest hela veckan men har inte hunnit !
Är nöjd med låtvalen och ska ställa mig framför spegeln och träna lite idag.

Var på stan igår och shoppade. Hittade lite julklappar och har även inhandlat nått som jag aldrig trodde jag skulle ha på mig eller ens vara fin i ... såna blanka tights !
Men det var skitcoolt och  jag känner mig hur rockig som helst i dom :)

Har även hunnit lägga ut lite mer grejjer på Tradera. Folk e verkligen skumma... Dom bjuder högst på det man tycker e fulast eller inte räknar med bud på alls. Man får klia sig i huvudet ibland !
Sen får man såna flummiga frågor på mailen då man ska mäta konstiga mått som man knappt visste fanns.
Och det önskas bilder från alla otänkbara vinklar osv... *pust*

Sen måste jag säga att jag kör som vilken bilförare som helst... Dock kanske jag ska lära mig alla skyltar å skit nu .. Haha... Var på villovägar igår i stan och hade ingen större koll på om jag körde lagligt eller ej :P
Ska även köra då vi åker ned till Sthlm :)

Ska bli underbart att få komma hem sen och ha fått släppa all förväntansångest och bara pynta och göra fint inför jul ! Jag tror verkligen den här julen kommer bli underbart !
Mamma sa att det kändes så konstigt då hon funderade på julklapp till David

Mamma : Visst är det här eran första jul tillsammas ?
Jag : Ja ?
Mamma: Jo men det känns som om ni redan har varit tillsammans så länge så jag var tvungen och fundera på om han redan har varit med en jul.

Det betyder att det e fler än vi som tycker att det känns som om jag och David varit ett par längre än vad vi har. Dock inte på ett negativt ...Nykärleken är över sätt.. Utan på ett sånt sätt att det känns så naturligt och som att han verkligen passar in i mitt / vårt liv !
Jag har verkligen träffat en underbar kille/man
( Tycker man låter kliniskt konstigt och kille för ungt *skrattar*)
Han är så annorlunda de andra jag har haft i mitt liv, men bara på positiva sätt !
Min fantastiska David ! Vad vore jag utan dig ? *PUSS*

Ok allesammans... Nu ska jag göra lite nytta så jag kan slappna av ikväll å se lite Idol.
Håll tummarna för mig på söndag :)

Puss & Kram



Lämna gärna en kommentar på mina inlägg.. Tycker det e snålt med det ! :)


Jeanette






Kommentarer
Postat av: Ellinor

När du ber så snällt måste man ju lämna en liten kråka här :)



Hoppas att det gick bra för dig i sthlm, synd att man inte var där och fick höra dig sjunga.. Saknar det.



Ha det bra och ta det lugnt med övningskörandet så syns vi till jul. Kram

2009-11-30 @ 11:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback