Har inte...



haft lust eller tid att blogga.
Händer tokmycket just nu ...omvälvande !

Det som mest trycker mig i exakt denna stund är folks kalla oförstående ord.
Naiva och rent dumma människor som tror allt e som dom själv upplever det.
Empatilösa människor som tror att man kan styra allt själv.
Dessa människor får inte uppleva livet på riktigt.. det e faktiskt lite synd att dom blockerar bort en stor del.
Alla gör sina val... Men folk som säger att dom bryr sig och sen regaerar helt emaptilöst och kallt ger jag inte mycket för ... Så äre med det !

Jag har shoppat.. Vill gärna visa vad men har inte fotat något ännu.
Bla en tunika som inte alls är "min stil" men som jag gillar riktigt  mycket.


Sen vill jag rekomendera en sida som man kan gå med i för att få mer besökare på sin blogg.

Den funkar ! Jag har haft massor med besökare och fått många fina kommentarer.

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Zcrollan



Kika in ...


Jag är så lättad ! Lite skraj... Och jätteglad. Jag känner att du är med mig jämt ! *Pekar på bröstet*

Kom på en till sak - Jag har inte festat på 8 mån. Druckit ett par glas vin jo .. men inget kalas och berusningsrus för mig på lääänge. Saknar det inte direkt heller... Men det hade varit roligt att få "släppa lös"



Jeanette





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback