New Stuff

 


Nya grejjor

Tights med dragkedja HM

Svarta strumpbyxor HM

Kilklacks ballerina skor Åhlens

Klockor Ur & Penn






Volang tunika HM


Denna som jag chockade mig själv med att köpa. Volanger och duttinutt är inte alls mitt stuk, men den här är jättefin på och var inte alls dyr. Sen älskar jag färgen !


Bitch Nails

Mina ÄKTA naglar som jag är stolt över !

Får jag dessutom passa på att  skryta med att jag gör fransk manikyr på fri hand utan mall ?

Ni kan även se mina tok turkosa mysbyxor som jag var för fet för att rymma röven i i julas.

Sitter nu som en smäck och dom är jääääättesköna. Tack för julklappen - Sa ju att jag skulle komma i dom :)

 

Jeanette

bloglovin

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Superduperfina grejer!!!!

Postat av: Malla

så fina nya grejer! :)

2010-06-03 @ 11:04:59
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback