Solskens dag

Blir nog jättefint väder idag.
Jag har en skev tidsuppfattning ...trodde kl var kring
11 då jag klev upp.. men det visade sig att den var före 8.
Hmm.. jag brukar kunna se på klockan och utläsa tiden annars :P
Virrpanna !

Ska ta en dusch å bege mig ut på en prommis idag. Musik å öronen och vårsolen i fejjan. Myyysigt !
Alla skriver överallt att dom längtar sååå till sommaren. Och visst... det kommer bli härligt med sommar, men njut för tusan av vägen dit... våren är en underbar årstid då man har den underbara sommaren framför sig och man får njuta mer och mer av sol och bar mark. Det enda jag inte pallar med våren är den äckliga koskitslukten som uppstår då det tinar som mest. Men man får väl andas genom näsan ;)

Det står helt klart att jag hade inte funkat bra som "bonna fru" då jag är tokigt känslig för lukter..
Jag hade nog varit en väldigt smal fru som konstant fick spy av alla äckliga lukter.
För jag spyr... Då jag hade katt körde jag en hårnål över näsan då kattlådan skulle rengöras, och trots att man inte kände lukten så hulkade jag som en tok för att jag vet hur det luktar *skrattar*

Ska bli intressant den dagen man blir mamma å ska grejsa med bajsblöjor.

Jag har en massa tråkiga läkar grejjer jag måste fixa. Sjukgymnastik för rygg och knän. Ortoped för fotinlägg, husläkaren för exem salvor och någon hajpad läkare för magen. Jag tål ta mig tusan inte vitt bröd, pasta eller potatis. Min mage sväller upp och jag ser ut som om jag vore några månaders tid gången. Och jag överdriver inte då! Min mage sväller upp nått så j*vulst och den blir stenhård. Det blir tungt att andas och det spänner som tusan. Skitjobbigt ... Visserligen undviker jag ju det dagligen iaf. Men då man väl äter något sånt..eller kolsyrad läsk eller godis så ser jag likadan ut *morr*

Träningen har gått dåligt då jag e tok knas i ryggen.. det gör så ont så det går inte :(
Jag e dock på span efter en crosstrainer som jag har tänkt släpa hem och använda.
Visserligen e dom ju apfula och tar stor plats, men det får det vara värt då jag faktiskt vill tappa några kilo och trimma till mig lite.

Vi har inskaffat en mic och ett inspelningsprogram på datorn , så småningom kommer jag lägga upp något här så får ni lyssna . Ska bli spännande !

Ska försöka fota mina nya inköp och mina nyfixade naglar sen. Det e helt sjukt vilka klor jag kan odla.
Dock en del av mig som jag är väldigt stolt över.

Nu ska jag göra mig i ordning.


Jeanette

bloglovin

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malla

Jamen visst, njuta av våren måste man också göra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback