Baka Baka lite kaka....

Hejsan !

Igår var vi och köpte de absolut sista klapparna. *Pust*
Fixade och donade. En del paket som måste skickas också.
Lite vardagligt kaos hann jag klämma in också.
Det vore la tråkigt om allt bara gick som smort ?!? :P

Idag har vi bakat.. och nu menar jag BAKAT:
Det blev Tigerkaka, Havrekakor,Chokladsnittar,Wienerbröd ( Julstjärnor )
Kanelsnurror, Makalösa, Havreflarn och ChocolateChip Muffins med banan.
Imorrn ska jag fixa rulltårta var det tänkt, men jag måste se om allt rymms i frysen först :D
Jag kan väl inte påstå att jag egentligen gillar att baka, men då vi gjorde det tillsammans
så var det riktigt mysigt. Vi har spelat julmusik och kladdat på.
Haha ja alltså med deg å shit.. inte så mycket på varann ;)

2 dagar kvar till julafton.
Jag vet fortfarande inte vart vi ska vara, men det får bli som det blir.
Ska ju vara lite drama på den biten också dårå.

Tråkigt då det tar bort lite av myskänslan såhär kring jul , men fan heller att det ska
bli annat än supermysigt för mig och Mr D i jul !
Jag längtar :)

Mormor på besök i dag. Jag fick ett par jättesöta stickade sockar.
Dom var lite högre med "övervik" och knappar hela vägen samt knyt med band högst upp.
Inte vanligt tråkiga stickesockar här inte.. Verkligen jättesöta !

Bjöd päronen på ena sidan på nybakt fika och fick lyssna på spännande nyheter !
Roligt och inspirerande ♥

Nu ska jag tvätta bort sminket och gå och lägga mig.
Jag e bara så sämst på att tvätta bort sminket men har gett mig tusan på att
jag ska bli bättre på det. Då kanske mina konstiga prickar vill ge med sig om jag
blir mer noggrann ?

Pöss då !

Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback