Jul Jul Strålande Jul

Så var julen över...
Har väl varit både bra och mindre bra.
Jag fick dock jättefina klappar och det var underbart att se Mr.D,s min
då han fick klapparna från mig.
Strålade som ett litet barn . Han fick en rolig vuxenleksak [Nää.. inget snuskigt]
Han fick ett X-box 360 med guitar hero och sånt därnt kul.

Jag fick en superduper turbo deluxe Elpilator, Varmluftsborste,
2 st stora Ljuslyktor, Pengar, Kofta & Sjal, Select glas 5 st Rödvin,
Scrapbooking grejs, Hoodie, Prenumeration på valfri tidning, Ansiktsbehandling,
Smink från Make Up Store - Highlighter,Kajal och Pincett, Trådlös Mus,
2 st Halsband, 3 st böcker, Strumpor, Minilampa för värmeljus,
En massa godis b.l.a Geisha [En av mina favoriter] och säkert fler grejer
som jag inte minns på rak arm .
Tillsammans fick vi en Sodamaster [Samma som sodastream fast från OBH Nordica]
som hade en läcker design. Eller vad sägs ?



Och så fick vi ett våffeljärn samt en brödrost för 4 skivor
som vi önskat oss. Perfekt !


Vi rantade mellan 3 olika ställen på julafton.
Tyvärr lite mysa och slappna av , men då slapp vi också känna
dåligt samvete. Var dock positivt att all julklappsöppning blev spridd så vi
fick njuta mer av det iaf !

Juldagen spenderade vi hemma som två döda sillar då julafton tog musten ur en.
Att gå ut på krogen på juldagen frivilligt är för mig ett mysterium.
Det är ju så tjockt med folk att allt blir bängligt och en väntan.




Idag har vi varit på stan. Kollat lite på julrean.
Handlade lite kläder åt Mr.D på Cubus och jag hittade en topp jag ville ha
innan jul på halva priset..Perfekt !
Åkte en sväng på Storheden och glottade.
Igår åt vi hamburgare från Max och det smakade himmelskt efter all julmat som
man hinner ledsna på. Tyvärr blev det inte så mycket av min mammas Jansson.
Finns ingen som gör Jansson som mammsen. Den är himmelsk !

Ny energi laddas upp efter julen och jag ska försöka ta tag i en del olika saker.
Vi får väl se hur det går med det :P

Inför nyårsafton har vi inga planer alls. Nått ska vi väl alltid hitta på, men vad ?
Jag är redan leds på julpyntet ! Det är supermysigt.. Men bara i ett tag.
Sen får jag inspiration och vill göra om ..göra nytt.
Det får vara kvar ett tag till iaf.

Over and Out för idag !


Jeanette


bloglovin

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback