Min första kärlek

Min första kärlek .. *klia sig i huvudet*
Då man var liten visste man inte vad kärlek var .. och riktigt kär har jag nog bara varit 3 gånger.
Ska man då snacka om min första "kärlek" så var det nog Markus i mellanstadiet.
Eller vi var tillsammans , men jag vet inte om jag  var så kär i han :D
Sen ringde hans tjejkompis som gick i vår klass och gjorde slut efter några månader.
Första sambo grejen var då jag var 16 år och han hette Fredrik.
Genom honom hamnade jag i Boden ?!?! Å dit återvänder jag aldrig mer.
Trivdes inte alls.. Tomt och kallt i Boden.
Joe i New Kids On The Block ?!?!
Sen var jag kär i Leonardo Di Caprio och Nick I Backstreet Boys.
Jag hade en stor affish på Nick som jag pussade på varje kväll :P

Min första kärlek är nog ändå
Musiken
Livsviktigt , känslosamt, och ja...guud jag kan bli djup om detta, så det skippar vi !
Jag hängde iaf i pappas replokal då jag var några bast och älskade det.
Ville låta i mikrofonen och slå på trummorna.

Den enda kärleken som förändrat mig och mitt liv väldigt mycket är min Mr D.
Och jag orkar inte djupa mig på den delen heller.

Sen älskar jag choklad :P


Jeanette


Kommentarer
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

hur mår du idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback