Mina föräldrar & helgen



Japp.. Jag har turen att ha 4 föräldrar.

Två väldigt olika familjer, som absolut inte går att kombinera.

Min pappa är en irrande tidsoptimist kan man säga.
Han är överallt och i farten väldigt ofta.
Hinner med ofantligt mycket för jämnan!
Mekaniker, Tekniker, Säljare och Musiker.
Kan fixa det mesta och musicerar helst på trummor.
Min inspiration & inkörsport till musiken.
Snäll, Omtänksam och "Sprättig" mellan varven. :)
Jag har alltid varit lik min pappa till utseende och
jag har även en del av hans minspel
och en del av sättet att tänka.


Bonusmamma är en väldigt hjärtlig person.
Hon har funnits för mig då det varit jobbigt och vi har
lätt för att prata med varann. Hon är en pratkvarn precis som mig.
Allmänbildad och tycker om att ha rätt ;)
Vi är nära & jag tycker om att umgås med henne.
Så länge hon inte är grinig :P

Mamma min är en ärlig, snäll & mysig liten kvinna.
Jag växte om henne i mellanstadiet :P
Hon är den som kan allt som kräver tålamod och som man ringer till då
man vill ha ett bra matförslag. Hon lagar himmelsk mat!
Hon är positiv och hon kan alltid lätta upp stämmningen.
Jag och mamma har kommit varann närmre än tidigare
den sista tiden, vilket jag är väldigt glad över.

Och så bonuspappa... Hårt arbetande man som
är rättvis,snäll och påhittig.
Han har helknepig men rolig humor !
Oink ! EXAKT...
Händig, hjälpsam och skäggig :)
Virrig och en väldigt duktig kock.
Man får kungligt god mat hemma i byn.

Fina människor allihopa som jag är
tacksam för att de finns i mitt liv!

Vad som än någonsin händer
och hur allt än blir så är
dom alltid mina föräldrar! ♥

Man kan ju berätta hur mycket som helst
men eftersom dom inte valt att ha någon blogg
eller bli blottade någonstans så håller jag det
kortfattat och även utan namn.





Har haft en trevlig fredagskväll då vi gick upp till
grannarna på en fördrink med tilltugg för att sedan
åka iväg in till stan på Afterwork.
Efter det gick vi på Magnus Betnér,s komiker show.
Det var bra.. men inte så rolig som jag trodde att han skulle vara.
Sen måste jag ju bara få säga att ..han gick förbi oss då vi väntade på taxin efteråt
och han går fördjävla konstigt. Liksom hasande och snett.
Ser hur knepigt ut som helst!
Sen spelade vi 6 styckna sällskapsspel och snacka skit.


Idag har vi ..eeh.. sovit !
Tittade på en lya nu på kvällen men annars har det
varit väldigt händelsefattigt!
Välbehövligt med den sömnen jag fick idag iallafall..
Har sovit fruktansvärt dåligt den senaste tiden då jag
hela tiden drömmer och vaknar.
Skitirriterande men svårt att styra!

Trivs å mår så gott nu då vi har julpyntat.
Vardagsrummet är inte påbörjat ännu men det ska vi nog
göra i morgon. Jag funderar faktiskt på julgranen redan :P
Det blir så himla mysigt och jag blir knappast leds den innan jul.

Nästa helg ska vi se julkonsert på Mr.D,s hemmaplan.
Hoppas man får sådär mysigt varm julkänsla i magen då :)

Nu ska jag lägga mig å se lite Private Practice i sängen *kurr*
Om ni gillar Greys Anatomy så törs jag nästan lova att ni gillar
Private Practice också. Jag tycker den e skitbra !

Trevlig helg på er allihopa !


Jeanette

bloglovin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback