..Pust...

Har haft en skitjobbig vecka på både fysiska och känslomässiga plan.
Är helt slut i både skalle och kropp. Ryggen är såpass dålig att jag knappt
kan torka mig då jag varit på toa (igen) :(

Kan inte vrida åt vissa håll och böjer jag mig ned tar jag mig knappt upp igen...
Det går.. Men det gör ONT!

Har nu satt upp en hel massa auktioner på Tradera vilket känns bra.
Fixat lite buzzningar idag och även lite hemlisar.


Kluven och besviken på många plan. Fruktansvärt trött på att försöka simma mot strömmen.

Nu blir jag sådär kryptisk igen, men jag försöker att hålla det hyffsat glatt i bloggen.
Annars får jag skaffa en lösenordsskyddad blogg då jag inte vill hänga ut mig allt för mycket här.

Äsch jag orkar inte beskriva ..
Just nu är det helt enkelt bara piss!



Jeanette


Kommentarer
Postat av: mia

Hoppas det blir bättre snart. <3

2010-12-03 @ 00:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback