Schtaaan

Hey hopp !

Idag har jag varit med Linda på stan och shoppat fler julklappar och
lunchat med Linda.
Det va najs !
Mr.D fixade värsta fiskmiddagen idag. Skitgott !

Julkorten är klara för utskick.
Fler klappar inslagna.
Måste nästan fota klapparna under granen så får ni se.
Helt sjukt mycket & då har vi redan lämnat av klapparna i Skeå.
Oavsett var nu julen blir så vet jag att jag & Mr.D kommer ha en toppenmysig jul ♥
Synd bara att den blir så kort då den infaller precis på en helg :(

Ligger ett fint snötäcke ute på gatan nu.
Har hört att det ska snöa en del nu i dagarna som kommer.
Inte mig emot - Jag älskar snö!

Köpte en ny halsduk & mössa idag åt mig själv.
Färggrant och fint.
Jag är lite anti svart & grått och speciellt på vintern.
Så deppiga färger.
En av mina favorit färger är turkos därav färgen i vardagsrummet och på toaletten.

Imorgon ska det donas med löshår & div.
Sen ska vi julbaka i veckan.
Har inhandlat en massa roliga ingredienser.

Nu är det nassi nassi.
Sov gott!


Jeanette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback