Snöstorm

Det har snöat massor i natt och det fortsätter att snöa och blåsa i massor.

Mysigt då man är inomhus men tyvärr så måste jag he mig ut snart.
Ska gå en sväng till mormor och hälsa på.
Hon hade nå glas och lite grejs till mig.
Sen hade jag väl tänkt att ta en promenad till Julpost lådan för att skicka julkorten.
I sista stund precis som vanligt :P







Tyvärr ganska suddiga bilder , men ni ser ju vad jag menar ?
Det vita dimmiga på bilden är liksom inte sudd :P

Känner mig inte direkt laddad för att kliva ut genom dörren och jag kommer nog att klä på mig som en äkta eskimo. Man kanske ska ha solglasögon så man slipper snön i ögonen.
Känns ju lite skevt, men dock ganska smart .


Jag hatar då ögonfransarna fryser ihop då man är ute.
Det är obehagligt!

Nä dags att bylsa på sig *pust*
Ni ser ju om jag kommer tillbaka eller om jag blir översnöad :)

Jeanette



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh va härligt, jag kan byta mot regn och glashala trottoarer vilken dag som helst :)

2010-12-16 @ 13:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback