WoW

Idag har vi städat noggrant och fint hemma.Det är underbart skönt då man är färdig.
Känns friskt i luften som då man står ute efter ett sommarregn.
Haha jag får helt seriöst den känslan då det är nystädat hemma.
Som om jag skulle kunna andas lite lättare liksom.

Det är bara skurning av golven och badrummet som är kvar.
Det är dammtorkat och dammsuget överallt.
Torkat skåpar, lister,dörrposter.
Sånt där som är skiiit tråkigt, men nu är det över för ett tag frammåt :)

Vem vill komma å hälsa på och se hur fint det är ?

Alltså min hud är ju kass.
E jag inte så torr så jag får torreksem så får jag ibland skumma röda prickar
som inte är finnar. Dom ömmar som fan och sitter kvar väldigt länge.
Jag hajar ingenting ? Jag som köpt rosen serien och allt.
Det kan väl inte vara den som gör det värre ?
Allt annat känns ju bra , och min hy är betydligt mer återfuktad i fejjan.
Ingen torr panna eller kindben.

Och jag kan ju bara inte låta bli att pilla på alla prickar ..tills det bara blir värre.

Ehh - Ja alltså skitsamma !
Inga I-lands problem direkt.

Hade ju egentligen tänkt baka i helgen,men det tar vi i morgon.
Vad fasen ska man baka då ?

Två julklappar till och sen är man färdig för i år.
Suck ..så jäkla leds jag är på att slå in julklappar.
Det är mysigt de 10 första styckna.. Sen blir jag bara slarvigare och slarvigare.

Vi har en bauta pumla i vardagsrumsfönstret som e cool.
Då vet ni !

Jag är nog lite irriterad *klia sig i huvudet*
Ah - Jo för att jag segar..Irro på mig själv.
Ska gå och lägga mig så jag kan få vakna tidigare och faktiskt vara lite pigg.

Godnatt då ..


Jeanette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback