A nightcall



Inge så mycket ring å pling, men jag kör ett nattligt lnlägg i vanlig ordning.
Melodifestivalen sög ju, var två låtar som var ok och knappt det. Det var Ola och Jessica.
Va fan var grejjen med tjejen i den stenhårda bodyn och strumpbyxor över skorna ala konståkning ?
Hon vevade konstant med armen graciöst åtminstone, men ändå så inni fasen irriterande.
Till slut satt jag bara å stirra på hennes arm som blev hypnotiserande och sövande med den lama låten.

Jenny Silver hette hon minsann , Öhlund... en gammal dansbandsbrutta tror jag om jag inte minns fel.
Jag får verkligen hoppas att det blir något bättre bidrag de kommande uttagningarna.
Stark utgång ikväll ? KNAPPAST
Sen stör jag mig nått så jävulst på Ola,s gayiga frisyr också.. Iof så bidrar ju den frisyren till att han ser mindre ut som Kalle på Kalles Kaviar..sådär sockersöt tråkig...Men ändå...NÄ !

Spelade en sväng Jeopardy ( Yeeoopardi ) Höe höe.. Ylva som var deltävlande typ sov och hade en fantastisk entusiasm :P

Nu somnar snart min lilla prupp ... (Haha jag vet.. Men jag tycker om så säga så) ..i soffan.
Det går inte... Jag tror jag väcker han å drar in han i sängkammarn :)



Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback