Fiii tusan ...



Så hemsk oproduktiv dag ! Blaah
Jag hade en massa planer på nyttiga saker och en del måsten - Pyttsan !
Har sovit i soffan, spelat Skip- Bo med Y, ätit Coco Pops och stört mig på det mesta och de flesta!

Nåja

Fick fler nya kommentarer - Så jäkla roligt ! :)

Imorgon ska jag in till stan och träffa B , sen ska jag hem till Linda och D för å kika på deras nya lägenhet inne i stan! Spännande spännande...

Jag är väldigt sugen på att fika också... En fet räkmacka tror jag att jag ska unna mig imorgon.
Sen har jag svårt att komma överens med tanken att jag måste åka buss j*vel in till stan.. Det är verkligen hemskt !

Jag klagar mest idag ... Har haft en pissig dag helt enkelt !
Finns så många borde,n och måste,n som jag bara blir helt jäkla slut och ångestfylld av att ens tänka på !



Blir eventuellt ett besök på sleezy baren Corsica i helgen för god middag och trubadur underhållning.
Sen har vi även pratat om bio ...
Har ni någon bra bio-film att rekommendera ?
Är Avatar verkligen så bra som folk säger ?
Är även en massa annat som behövs åtgärdas här hemma  !

Nä, jag hoppas det trillar in några spelningar snart så jag kan få nå pengar å spara. I want it.. I need it !
Vi måste ju bara få repa ihop oss så vi har nå låtar att framföra .. Det kan ju vara en idé ? ;)

Målade mina naglar är flickigt rosa .. Nästan små äckligt fluff rosa... Men jag diggar det ! Iaf idag .. Vem vet vad jag tycker imorgon ? :)

Efter husesyn hos L imorgon ska jag hem och rensa kläder *yay -- NOT*
Men det e för att göra plats för David , och det gör jag gladeligen !
Fattar inte hur jag har rymts boende i en sånhär lägenhet med en annan person förut.
Helt obegripligt - Eller så är det jag som har kläder, prylar, saker och framförallt skooor till förbannelse !

Blir en ny rajd på Tradera till våren - Kommer länka sen så ni får se vad jag säljer !
Ni kanske kan fynda nått ?

Har varit så jäkla kallt den sista tiden - Hoppas inte det ska vara snorkallt imorgon bara för att jag ska åka buss !



Nu ska det nannas kudde
Natti Natti



Jeanette



Kommentarer
Postat av: Helena

Men du är ju GRYMT duktig! GRYM PIPA!!!!!

Postat av: aw - gotlandstöis ツ

kan inte stämma gitarrer!

2010-02-04 @ 05:41:49
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är lite allergisk mot kiwi också, det börjar svida i hela munnen när jag ätit för många, samma med ananas. Och det värsta är att jag verkligen älskar ananas haha. Fast jag får ju inga direkta farliga symptom av det. :)

2010-02-04 @ 09:55:27
URL: http://fateorfortune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback