Flytspackel i skallen

Diskuterade länge och väl med D igår hurvida jag vi trodde att nån "toa snubbe" skulle återkomma idag eller inte, och vi kom fram till att allt var gjutet och klart och därför borde det inte komma nån mer i veckan.

Jag slår av larmet och kurrar ned mig i sängen å njuter av att få somna om.
Pling Plong på dörren ett tag efteråt och jag får likförbannat kliva upp och öppna nyvaken i morgonrock.
Äh... Hur som haver så säger "toa snubben"

- Öh jag märkte att jag gjöt med flytspackel och inte betong så jag måste göra om det! Hann inte igår..

Annoying ! Då jag kom hem kl 15.00 igår så var det inte en käft här.. Det han gjorde nu tog kanske 25-30 min..
Vad jag vet så slutar dom 16.00 !?!
Han hade visst hunnit å sen kunnat ge fasen i och väcka mig idag !!!
Jag e lite butter !

Har suttit och stirrat som en påtänd känguru i säkert 1 timma nu innan kuggverket i hjärnan börjar rulla !

Men hey - Nu e jag med !
Fredag idag och ni vet vad det innebär - David - Exakt  =) Lööövley !
Jag ska ta mig till pappa och duscha och piffa mig. Sen har jag bestämt mig för att leta lite tapet och bara mysa.

Fikade med mammsen igår och shoppade lite på Indiska.
Jag köpte en sjal och ett linne. Lite somrigt egentligen men jag kunde inte låta bli.
Det var billigt och jättefina färger. Såg dessutom den här och blev lite sugen :

149 :- Indiska

 

Jag hoppas ni får en trevlig helg. Nu ska här piffas !

Nu för tiden tycker jag NÄSTAN om mitt hår litegrann =)

 

bloglovin

Jeanette

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback