Nattsuddar & bjuder på sång

Tjosan !

Fick en förfrågan om jag hade något där jag sjunger på nätet ...
Och fick så fin komplimang så jag törs dela det med er andra :)

Finns bara en låt tillgänglig på nätet och det är inget jag är särskilt nöjd med.
Det är en  låt som en snubbe skrivit till mig och är egentligen inte alls min genre då det är en ganska jazzig låt, men man måste ju prova allt för att veta vad man gillar att sjunga och ej !
Resten på den sidan är hans små flummiga låtar, men på den här sidan :

http://bengt.bloggspace.se/6/ finns en låt som heter American Breeze där jag sjunger.
Den spelades in i vardagsrummet - Vintern 2006 och det är jag som lägger stämma på mig själv som vi la till i efterhand. Visserligen 4 år sen men det är ju nått iaf !

Då får ni ett smakprov på detta också :P

Berätta gärna vad ni tyckte om min röst ...
Är den omtyckt kanske man skulle fundera på att lägga ut nå musik på nätet :)






Idag har jag äntligen tagit tag i rensning och organisering av mina garderober.
Blev hur bra som helst och nu rymms David, då han fått en alldeles egen garderob
( Hur fasen jag nu lyckas med det ?!?! )
Rensade bort en hel del kläder och kom fram till att jag har sjuuuuuuuuukt mycket jeans.
Dock gick bara ETT enda bar bort. Hade nån typ av speciell kärlek till varendaste par och ville inte rensa bort dom. Jag överdriver inte om jag säger att jag har en 30 par jeans.
Men sen har jag ju aldrig påstått att jag är riktigt hundra heller ;)


Imorgon kommer ♥-at *wiiie*
Har saknat honom extra mycket den här veckan !

Nu ska jag ta mig en macka och skutta i säng.
Natti Natti


Jeanette






Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

ja eller huuur :D den är hur skön som helst också! :) Åh... vill ha den nu nu nu nuuu.. :)

Postat av: Emma

Ja den blommiga var verkligen jätte fin :)



Men gud, du sjunger ju jätte bra :D

Tack själv för kommentarerna :) det är alltid kul att mötas av en när man loggar in .

2010-02-05 @ 09:33:40
URL: http://fateorfortune.blogg.se/
Postat av: aw - gotlandstöis ツ

joo de gör jag " fick en ny gitarr igår så :D

2010-02-05 @ 11:50:07
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: aw - gotlandstöis ツ

Tack så mycket :)<3

2010-02-05 @ 11:53:12
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Helena

Hello, jag har länkat till dig nu. Hoppas att det är ok, annars få du skälla på mig :)

2010-02-05 @ 17:07:41
URL: http://queenofseabay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback