Nu har jag golv ...

...under kylen och frysen. Tack för det !
Jag trodde ju givetvis det ingick , men så var inte fallet.
Om jag drog ut kylen för å dammsuga och torka så fick jag aldrig tillbaka den själv utan en stadig karl som fick ta i för kung å fosterland.
Kom snickare och väckte mig i ottan ( Vid 09.00 ) Höe höe...

Har städat badrummet nu. Skinande rent ..Så även avloppet ( FY FAN ! ) och så har jag tömt ut alla saker så det e ready for action i morgon bitti.
Jag ber till gudarna att jag ska slippa en allt för lång torktid då de gjutit om golvet .. Det e ju som skönt att kunna duscha hemma *pew*

Så .. gissa vad jag ska göra nu ? Duscha medans det finns möjlighet.
Har tvättat två smockfulla maskiner för att kunna få undan tvätt innan dom flyttar tvättmaskinen oxå.
Ska försöka duscha utan att blöta ned all tvätt som hänger på tork ovanför badkaret.
Fan så bängligt... Men OH så vackert det kommer bli då det e klart !

Såg nyss på förlossningskliniken ... på 4an.
Jag vet att jag anses smått konstig då jag tycker det e skitkul å se på å blir inte alls skraj eller tycker det e obehagligt.
Jag sitter mer å lipar å tycker att allt e sååå vackert ...
Haha hade nog fått en fetsmäll om den skrikande födande mamman såg mig sitta å gråta av lyckokänslor !
Äh jag är väl bara blödig kring allt vad barn / bebisar , djur och kärlek gäller !


♥ It´s just beautiful



Haha ni skulle se mig då jag har pms... Då grinar jag till Pampers reklam eller Hundmats reklam. Fantastiskt ! :D

Nåja lot´s to do ... Måste spola av mig å ta tag i allt annat som ska göras.


bloglovin


Jeanette

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag brukar också kolla det programmet och reagerar precis likadant. Hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback