Nu så ..



Återkommer jag med en massa bilder som utlovat..
Ska visa lite av mina fynd och även lite av min vackra utemiljö täckt i snö från en av mina promenader en solig dag.
Jag har kommit på att det e ganska roligt att fota :)

 

Min skjorta med nitar från KappAhl 49 :-


Sjal med silvertråd - KappAhl 59:-

( Barnavdelning = Mindre och lättare att få snyggt virad runt halsen )


Läppglanset med BettyBoop H&M 19:-

( Har fått delar av min H&M beställning ..älskade örhängena)


Stövlar och randig kofta Allehanda Boden 40:- samt 20 :-


Sedan har jag fyndat ett par jättefina gardiner i blank olivgrön med sammetstryck som ska fållas och sys kuddfodral av rest-tyget - Hemtex för 99 :- styck (Orginal 249 :- styck )


Och så köpte Ylva tre söta runda mattor som jag ska ha på rad i köksgången :)

 


Det e mina nya fynd och här bjuder jag på ett snö collage :

 

 


Den här veckan har gått fort men ändå såå låååångsamt.

Har gjort en massa nytta bla bestämt mig för vad det ska bli för tapeter i hall och sovrum.

Vill dock egentligen ha något helt annat i sovrummet än vad Lulebo,s tapetböcker ebjuder så vi får se om man inhandlar något eget trots att man har penkisar på bofonden.

Vet inte när man ska orka ta tag i tapetseringen bara..Jag har ju så dåligt tålamod då man sätter igång och vill att det ska gå fooort  :P

Sofie har varit på besök och jag har varit på ett par shopping rundor.

Hjälp P & Y att rensa och organisera datorrummet som nu är helt annorlunda och jättefint !

I helgen är det ♥-e dagen och vi har inte bestämt oss för något speciellt.

Ska vara hemma och mysa - äta gott och eventuellt gå på bio.

 

Imorgon blir det en sväng på stan och sen kommer gubben :)

Äsch .. Jag har inget roligt att skriva om idag. Har haft skallebang hela dagen och hjärnan känns urblåst.

Nä jag måste försöka ta tag i lite nytto göra här hemma och sen gå å nanna... Skulle behöva städa och organisera i fleeera dagar i rad innan jag är klar här hemma ,men man får ju ta det pö om pö annars kan jag väl inte röra på mig på flera dagar.

Har redan svinigt ont i handleden, ryggen och så den månatliga smärtan i nedre delen av magen.

Egentligen tror jag det är lite synd om mig tom ?!?! *skrattar*

Bara liiiite ?

 

Föressten - Jag ska kanske börja spela innebandy ! Det ni ...

Ni som känner mig kanske ritar kors i taket och vrider er i skratt och tror att jag driver med er ?

Men icket ..Går Korpen med på vårat tjejlag så ska jag börja sporta !?!?

Helt tossigt men väldigt behövligt.. Är det roligt så går jag med på att röra fläsket :)

Morfar frågade om jag ville gå och simma med honom någon gång i veckan, men jag tyckte det var för O-coolt och träna med moppe så jag tackade artigt nej.

Iof .. Hade jag bestämt mig för det så hade det varit skitcoolt !

 

Fan jag vet inte hur jag ska hinna med allt som ska göras imorgon ...BLÄ...

Får ladda batterierna och köra på som en ångvält

 

Sov gott !

Jeanette

 

bloglovin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback