Shopping

Idag har vi varit på Bodens Allehanda och fyndat lite. Det är typ som en loppis affär.
Jag hittade en kofta, ett par bruna stövlar och ett köksredskap som man använder då man river och strimlar.
Allt för en hunka :) Dessutom hade de bruna stövlarna ingen hög klack.. Och ÄNDÅ ville jag ha dom ;)
Kan fota sen så ni får se lite av mina fynd !

Sen åkte vi en sväng på Bodens nya galleria. Det var fint och fräscht där inne.
Köpte en skitsnygg sjal och en jeansskjorta från KappAhl. Skjortan var på rea för 49:-

Då vi hade shoppat färdigt åkta vi på restaurang och käka fläskfile i vitlöksås med potatisgratäng.
Hur gott som helst ! Blev dessutom bjuden på maten :)

Handlade en sväng på Willys och sedan hem för å se Melodifestivalen.
Har för mig att det är ikväll.. lr har jag fel ?
Har hur som haver laddat med godis och läsk.

Underbara helg - I love it !

Fick tunikan och bältet från Tradera igår och det var perfekt !

Nä nu ska jag ta en kaffeslurk och en Skip-Bo ..
Har ni aldrig spelat det så prova ...Det är beroendeframkallande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback