Cougar Town


Tränat och stått i även idag !
For dock mest å muppade runt jag .. Lekte 80 tals aerobics brud och flexade hejvilt tills jag flåsade =)

Usch jag har ett i-lands problem. Hur jag än bänglar hemma och fint har jag det visserligen, så får jag inte till det där sista så att jag e helnöjd ! Det är lixom någon färg eller gardin som ska sätta sista piffen.

Jag ska surfa runt lite och söka inspiration och se om det dyker upp nått fräck idé.
Måste söka efter den där tapeten som jag vill ha också. Du vet om man går in på Europa Möbler på storheden så har dom en skitsnygg tapet alldeles till höger vid ingången. Någon som vet vad den tapeten kommer från för en kollektion eller vad den heter ?
Dom har bara en våd vågrätt över en målad bas. Jag vill dock ha hela väggen men vågrätt jag också. Kan dock bli trixigt då väggarna här är så jäkla snea :P

Men vi får väl se vad det blir i slutändan. Vet ju inte ens om den där tapeten finns kvar.

Jag och Ylva satt och garvade idag och vilka snevridna konstiga tankar man kan ha ibland.
Kan tyvärr inte gå in på dom för då tror ni att vi e helt "bakom flötet"
Men visst .. man har en del tankar ibland som man bara inte riktigt kan snacka om med vem som helst utan att verka helt bäng !
Det hade varit så spännande att få höra någon annans tankar i ett par dagar för å höra
vad som pågår i andras huvuden :P
Fast inte som i filmen då en karl kan höra alla kvinnors tankar , då skulle man bli tokig på en kvart.
Minns inte vad tusan den filmen heter men den e rolig =)

Nå ikväll ska jag försöka att gå å lägga mig tidigt då jag ska upp före 8 på torsdag och ta emot röris och mattläggaren. Kan ju kanske vara en idé å kliva upp hyffsat tidigt imorgon då också för att inte vara ett spöke på torsdagmorgon.

Ska börja en ny serie tisdag den 2 mars .

21:55 Cougar Town - Kanal 5 - PREMIÄR
40 är det nya 20! Det har Courteney Cox tagit fasta på i sin nya komediserie Cougar Town. Cox spelar huvudrollen som Jules, en heltidsarbetande tonårsmamma som bestämmer sig för att livet inte behöver vara slut för att man fyllt 40 och gravitationen tar ut sin rätt. I hennes liv finns sonen Travis, som förfasas över hennes ambitioner att träffa en ny man, väninnan Ellie, som inte drar sig för att kläcka en sarkastisk kommentar om Jules nya livsstil, Jules ex-man Bobby en schysst kille men som har lite för mycket att barnasinnet kvar, samt den unga och ärtiga kollegan Laurie som gärna hjälper Jules i jakten på en ny man.



Kan säkert vara skitrolig =) Även säsongspremiär för Desperate Housewives (2 mars)

Ska ev på roligheter i helgen ..
Nu ska jag bängla mig i säng.

bloglovin


Jeanette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback