YES !

Jag kan röra mig idag !! :) Inga större problem alls faktiskt .. men nog känns det ! Ajsing bajsing

Områdetchefen för Lulebo var hos mig i morse och konstaterade att jag har en fuktskada i badrummet.
Vilket iof inte e någon hit - MEN det resulterar i nytt golv och vägg i badrummet. I LIKE !
Hade dessutom kommit en ny kollektion alldeles nyss också.  Ska åka å välja på fredag E.m.
Glad nyhet !

Tur att jag har nära till pappsen och duschen under den tiden dom renoverar bara ! *puh*

Varit på en kort shoppingtur idag och mestadels väntat på två snurriga damer som virrade hit och dit.
Fick mig dock ett par fina örhängen och en radio grejsimoj som jag ska ha då jag e ute och promenerar.
Jag gillar verkligen att lyssna på radio.... faktiskt !

Laddar inför morgondagens planer.

Nu ska jag fördjupa mig i ett psykologi häfte och släpa mina halvstela ben mot sängen.
Har jag svårt att somna ska jag öppna min nya tant tidning Allas.. Det ni ! Jag erkänner :)
Den e faktiskt riktigt intressant och innehåller bra korsord som inte är så förbannat enkla som
tex Vecko-Revyn,s korsord !
Sen är det berättelser"direkt ur livet"som brukar vara intressanta och roliga inredningstips !
Men visst...vissa delar är det tantvarning på ,men det köper jag då tidningen kostar strax över en 20,a och kommer ut varje vecka !

Snart fyller jag 27 !!! Shit ... Varför började jag tänka på det nu ?
Nu kan jag väl inte sova alls inatt *skrattar*

Tjing


Jeanette




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback