Big No No !



Vill ni veta vad jag stört mig på sedan jul.... Som lixom bara legat nånstans lågt bak i mitt huvud och irriterad.
Håll i er.. Det här är helt knappso... Fladdriga boxerkalsonger ! *Tada*
I can´t stand them ! Det e så jävla osnyggt !
Det värsta är ribbade ben som står ut som en kjol....
Tror det fastnat i mitt huvud sen i vintras då lillebror som jag gav schnygga kallingar i julklapp

Han: Smågnällde att dom var ju gaaanska tighta !
Jag : Du är fan snart 20 bast, brudar gillar inte ribbade kallingar som blir uttöjda som en jäkla "to-to" kjol. Du borde iaf ha dom om du ska "nuffsa" med nån brud. Fladdriga boxers tycker nog alla brudar är en turn- of !

Men alltså hajjar inte killar i allmänhet att det är ett Big NO NO ?!?!
Dessto mindre förstår jag om man väljer blanka satin kallingar som är fladdriga i modellen. Äh fy fan !

Så ...  Nu har jag fått ur mig det ! :D



Blir nog ingen Loppis på söndag ändå .
Verkar som att vi ska hem till Luleå i helgen så att jag får möjlighet att förbereda vad som ska tas med till Sundsvall nästa helg.
Åker helst tillbaka hit sen igen...
Jag är så kluven ! Trivs här , och det finns shit man måste göra vilket håller mig sysselsatt. Dessutom är kylen och frysen full med en massa smaskiga saker man kan förtära.
Åker jag hem så finns det inte ett skit att göra, ingen god mat.. eller mat överhuvudtaget och ensamt !
Har ingen lust att befinna mig där bara för att jag har en del måsten...
Men vad man vill och vad man måste går ju jäkligt sällan hand i hand !
Ja... det mesta ligger i luften och jag vet inte hur det blir med nått.
Vilket iof stressar mig men ändå lättar mig för att jag inte måste ta itu med det riktigt ännu !
Haha man e lite ut och in och bak och fram i skallen då å då ;)

Just idag vet jag inte mycket om vad jag vill .... Det enda jag vet att jag vill ..Är att jag vill bara bege mig iväg till ett varmt land med min David och bara vara vi två ..och göra precis vad vi vill... När vi vill.... Å njuuuta !

När jäkla ska vi ro det i hamn då ?

Skulle vilja ha ett facit på den närmaste framtiden, och samtidigt vill jag det inte alls !
Ammen va fan , hur vore det om jag skulle sluta svammla om vad jag vill men samtidigt inte alls vill nu ?



Ska bli spännande och se hur L & D får till det då flytten är klar.
Det är skönt att äntligen få hem henne till Luleå igen !

Nu ska jag ta något att äta och invänta Mr L - Idag blir det gardinsömmnad .


Jeanette

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahahah håller med dig om kallingarna :)



Skorna finns att köpa på Vagabond, 450 spänn. Är dessutom supergoa :)

Postat av: Victor

håller med, det är inte fint

sidenkallingar är ännu värre ;)

2010-02-02 @ 19:28:19
URL: http://vipee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback