Don't Stop Believin


Nya sångaren i The Journey Arnel Pineda är fantastisk !
Har ni sett "Askunge sagan" på Oprah ?
I LOVE IT !

Don´t Stop Believin





Roligt att få en kommentar Elli Pelli :)
Blir så glad för alla kommentarer !
Det är ett bevis på att jag bara inte sitter och svammlar här i min ensamhet ;)


Skit gott med Leverbiff för övrigt .
Blev tokmätt och seg som tusan.
Har dock klarat av en del små nyttigheter idag såsom att tvätta och spraya en kruka.

Vi har mer lr mindre laddat helt i onödan för en spelning som inte blev av, så nu vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen ! Eller i vilken stad vi hamnar !

Jag önskar jag kunde slå med ett trollspö så att vi kunde flytta huset till en mysig tomt i Luleå.
Precis som det är.. Jag gillar att det e litet och inte perfekt !
Men jag vill ha det i Luleå... Så typiskt.. Finns ingen logisk lösning för oss som det ser ut just nu.
Och jag gillar inte alls att behöva vänta.. Förstår inte varför jag e så inni bomben utan tålamod !!?!?!
Jag e leds på att vara leds på att inte orka / kunna vänta mer ;)
Om vi stannar i Skeå så blir det iaf loppis på söndag ... Haha om jag orkar vänta tills dess :P


Jeanette






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback