Hemma



Har fotat lite hemma



Så ser köket ut nu då all julpynteri är borta.
Flytta taklampan från vardagsrummet och fick en mer lyxig känsla i köket.
Älskar mina lyktor som jag fått av Ylva. ( De som står på köksbordet )



Supersuddig bild på sovrummet.. men ändå :)
Min indiska stil håller i sig där inne trots att jag är apleds.
Kommer dock en förnyelse till våren.

Sen har vi planerat in att jag ska tapetsera om i kök, hall och fondväggen i sovrummet.
Ska kika på tapeter till veckan.
Alltid roligt med förändring även om jag kommer hålla mig ganska "clean"
Jag har svårt å greppa dom som väljer svarta tapeter med stora blommor å fåglar och skit.

Bjussar på en till supersuddig bild på min nya soffa.
Vilket på bilden inte alls är puffad eller tillsnyggad.
Ni kan även skymta min nya räääser dator på bordet :P



Denna soffa fyndade jag på blocket för otroligt lite pengar :P



Det här är min favorit del av mitt vardagsrum.
Jag älskar detta skåp ! Även det ett blocket fynd !
Mina krukor från en loppis som jag sprayat silver.
En pärl ljusslinga(Panduro) som är nedknölad i en vas på ett silverfat ( loppis )
och mina stooora ljuslyktor som jag hittade på DollarStore ?!?! Ja faktiskt !
Spegelns ram är även den sprayad i silver och inhandlad från dollarstore för under hundralappen.

Om jag skulle berätta om alla fynd jag gjort i min lägenhet så skulle ni svimma.
Jag är är riktig mästare på att få fint för lite pengar !

Sen slänger jag in en bild på min söta magnet tavla som jag har en massa "tycka om" bilder på.
Den livar upp mitt tråkiga hörn från kök till sovrum.






Jag sitter och inväntar min käresta...
Har hemskt långtråkigt och funderar på att spela nått litet spel på datorn för att fördriva tiden.
Har gjort sånt spännande som att dammtorkat hela läggan , tvättat två maskiner tvätt och plockat undan idag.
Nåja... Fredagmys snart
Är dock lika otålig som vanlig och vill att han ska komma NUUU !

Sen tänkte jag beställa ett par skitfina skor från HM
Men dom var ju givetvis slutsålda i min storlek.. å de båda ovan och under min storlek oxå :(




Jeanette

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad roligt med lite uppdateringar här. Blir så avis på din fina lägenhet. Själv sitter jag här och är bakis. Urk

2010-01-23 @ 16:40:22
Postat av: Jag

Tack ! Vad glad jag blir :) Dock mindre hippt för dig å vara bakis.

2010-01-27 @ 21:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback