Jack Is Back !



Titanic 2

Det verkar som att Titanic ska få en uppföljare.

Kika på Trailern så ska ni få se..

Det vore ju supermysigt... Jag gillade verkligen ettan !

Var en total Leo fan då jag var 12-13 och såg alla filmer som fanns med han då som tex Gilbert Grape, där han spelar utvecklingsstörd och gör det SÅ jävla bra !

Kan ni tro lyckan då han kom med storfilmer Titanic !?! :)

Jag såg den säkert 10,15 ggr varan 5,6 ggr på bio.

Ja förutom min fjortis fantasti så är faktiskt Titanic en av det bästa filmerna jag sett.

 

 

Kan även rekommendera August Rush, Serendipity och Message In a Bottle ( Kontsigt nog ? )

Allihopa blödarfilmer och kanske lite förutsägbara också..

Men om jag tycker att en film är riktigt bra så sitter jag och storlipar . Ironiskt nog !

Filmer som berör och slår på exakt rätt strängar i mitt hjärta !

 

 

 

Jeanette

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback