Nähä ? :(




Jaha efter lite googlande om filmen så ...visar det sig att Titanic 2 kanske inte kommer alls.
Det kanske bara är ett skämt, ett hopklipp som någon elak jävel gjort för å driva med oss.
Hoppas verkligen att fallet inte är så.....

Om filmen

Filmen Titanic 2 verkar vara lite av ett mysterium. Några påstår att den kommer att ha premiär till sommaren. Andra påstår att hela historien är en skickligt genomförd bluff. Filmen finns inte förutom som en trailer på Youtube. Du kan se trailern på:
http://www.youtube.com/watch?v=vD4OnHCRd_4
Du kan även se trailern på :
http://www.titanicnorden.com/filmen/titanic2.html
Enligt de uppgifter jag har fått fram så handlar filmen om nutid.
Nere i Titanics vrak hittar man Jack infrusen i is, men levande. Man lyckas att få honom upp till ytan och tinar upp honom. Dock har världen förändrats sedan 1912. Inget är det samma som när Jack var på Titanic med Rose. Jack bestämmer sig för att ta reda vad som hänt med Rose
Jakten på Rose blir inte lätt då han blir efterlyst på kuppen.

Om filmen finns eller om den bara är ett skämt, som någon har roat sig med att lägga ut på Youtube vet jag inte. Ni kan titta på filmsnuttarna och göra er egen bedömning. Om filmen verkligen kommer på biograferna nu till sommaren så är det väl sant, annars får man nog tro att det är ett skojigt skämt.



Jag ska kila iväg och sura medans jag lagar lite leverbiff i gräddsås med potatis .

Är föressten i Skeå nu !

Det är skönt och mysigt att vara här . *Tjing*



Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback