Stand - Up

COMEDY NIGHT SPECIAL - Özz Nûjen

Lördagen den 6 Mars kommer en av Sveriges största komiker till Restaurang Luleå i Kulturens Hus, för att uppträda på det nya konceptet Comedy Night Special.

Njut av Mat, Dj´s Och självklart ingen mindre än Özz Nûjen som kommer leverera stand-up när den är som bäst. Det kommer även vara ett förnummer med en komiker som är på väg uppåt i branschen som värmer upp scenen! Missa inte detta.

 

Undra om detta kan vara nått ?

Jag är sugen på att göra något nytt... och stand-up har jag då aldrig varit på.

 

Har haft en gode ointressant dag ...så om jag gör som man ska försöka göra.

Dvs se på det positiva ... Smått som stort, så är det bästa med idag att nya Vecko Revyn kommit ut som jag handlade då jag gick på min promenad till statoil.

Hemskt girly girly av mig, men jag blir barnsligt glad då det kommit ett nytt nummer av Vecko Revyn, och varför jag inte prenumererar på den då jag till trots köper varenda nummer är en gåta !

Tjejen som skriber om Sex & Samlevnad i VR är för jäkla skön. - Hannah

HÄR är hennes blogg !

 

Sen kan du även kolla kändisfrissor om du har lite å göra en torsdagsnatt som jag :P












Vet inte varför det bidde så suddigt.. Men skit vare samma.

Kolla med ditt eget fejs : VR- Frilla

Nä...slutsvammlat..Nu ska jag lägga mig.
Imorgon är det fredag och älsklingen dyker upp igen :)


Jeanette


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback