Jadu...



Jag ids ta mig f*n inte uppdatera även fast jag har MASSOR att skriva om !
Hinner inte sitta å löka vid datorn.

För att toksnabbt gå igenom senaste tiden.

Beach 2010 - Done ! Minus 12 kg !

Massor av shopping. Finland, Happis, Luleå City, Storheden.
Midsommar - Råneå ...Jättemysigt ! Musik och sång hela kvällen inpå natten. God mat , gott sällskap !
Släktbesök från Usa & Österrike, Middagar,Grillning, Storforsen,Ute-botanisering, Inne-Sortering, Bilbingon,  OSV !

Haha och en salongberusning /gräns på fylla för första gången sen Augusti 2009 - Crazy girl *harkel*

Med andra ord - MASSOR - Både på gott och ont !
Ibland e man så stressad och leds och ibland njuter man för fulla muggar ...

Har helt enkelt inte tid eller tok lust att uppdatera och är i en period då jag inte bjuder på så många inlägg...
But I´m still here ! :)

Ska givetvis hålla vad jag lovat angående upplägg av nyaste inspelade låten samt bilder på det renoverade hemma. Men det kommer då jag har lust och ork till just sådant !

Längtar till ♥-t får semester !

Nu ska jag nanna - Shopping med girlsen i morgon !

Natti Natti



Jeanette



bloglovin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback