Award ♥

Jag har inte alls haft någon blogg lust ...

Ska skärpa mig :)

En boostande händelse som iaf får en att vilja blogga mer än
Helenas Award
Jag har fått min första Blogg Award ! *wiiiee*


Man ska skicka denna vidare och jag skickar den till :

Rebecca - Charmig , ärlig och bra skriven blogg.

Haidi
- Luleås mest lästa blogg. Många fina bilder !

Daniel - Känner du dig nere eller bara behöver garva. Titta på denna blogg :)

Cherrykisses - Sminkdonna med en massa rolig inspiration.

Toby - En släng av Adhd och hjärnsläpp. Han är hel knasig på ett skönt sätt !

Cärolajnaa - Lite allmänna tankar åsikter och funderingar. Katt tossig tjej.

La vie en rose - Charlotte är en talangfull tjej som har en skitsnygg blogg som jag är avis på !


Kommer snart en uppdatering med lite bilder hemifrån. Blev inspirerad av Malla att visa lite favoriter från hemmet bland annat ! Sen har jag ju "råkat" köpa lite nya sjalar och grejs :)



Jeanette



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Helena

:) :) :)

Alltid skönt när man kan göra någon glad :)

Postat av: Charlotte

Tack, vad gulligt av dig!! :D

Kram

2010-03-16 @ 12:08:04
URL: http://justcharlotte.blogg.se/
Postat av: Carolina

Näämen, oj.. Tusen tack! Det var fan inte dumt. :-) Det stämmer bra att jag är en katt tossig tjej. :D Oj vad glad jag blev nu, kanske skulle lägga in din bloggadress bland mina länkar. ;) Har förresten än en gång varit o försökt få tag i dendär sjalen men icke. Såååå sur på mig själv för att jag inte passade på medan den fanns. Surt!! Den verka så fin.



Kram på dig.



/Carolina

2010-03-16 @ 12:23:58
URL: http://carolinaaohlund.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack så hemskt mycket :) gjorde den här pissdagen mycket bättre! Vad glad jag blir! Tack snälla.

2010-03-16 @ 17:29:01
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback