Fy fan va jag e bra !

Har skottat min altan och hela ingången till ytterporten.
Min bonusmamma som bor i samma hus sitter i rullstol och jag blir så leds på att de som skottar här inte lyckas skotta så väl så hon kan ta sig ut till bilen med rullstolen ens.
Hur som haver så skottade jag i säkert en timme ! Hah.. Jag var alldeles jävla slut !
En söt gubbe som såg mig gapade från fönstret att jag skulle akta mig för snö ras.
Är världens driva på väg över kanten precis ovanför mitt fönster. Hade kunna göra AJ AJ !

Väldigt trevlig golvläggare ! Jag bjöd på kaffe å surra med han ett tag.
Vettig påg. Känns så skumt å bara vara helt tyst och låtsas som att ingen är här då det kommer folk och jobbar i ens hem. Men det e inte alltid så lätt å veta vad man ska snacka om !

På lördag ska vi på Comedy Night på Kulturens Hus. Stand up i restaurangen. Vi ska äta gott och skratta massor.


Det ser jag verkligen fram emot ! =)


Roligt att äntligen få klä upp sig lite också. Jag undrar om jag ryms i min smashing blåa klänning som aldrig är använd.
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig på det kommande bröllopet heller. *puh*

Såg föressten The Blind Side i helgen. Gud vilken fin film ! Jag grät och sen grina jag å grät lite till..
Kan verkligen rekommendera den.



Det är ju jätteroligt utbud på Kanal 5 imorgon !
Jag följer typ inga serier alls , men om nån av dessa nya är bra så kanske jag blir "hooked" .
Är inte så mycket för Desperate Housewives. Har som aldrig lyckats hänga med. Tycker den e lite töntig.

20:00
21:55
22:25


Later


bloglovin

Jeanette

Kommentarer
Postat av: Helena

Desperate housewives, töntig?! Nu har du skottat för mycket, det är helt klart den bästa serien ever :) Hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback