"Hallonmacka"



Min bonusmamma har varit "utsatt" för ordet hallonmacka.

Dvs vad är din hallonmacka i livet ? Vad gör du för att må bra ...din ego grej som du gillar ?

Skit nördigt ord - Men ni hajar betydelsen.

Så kommer tanken - Vad är min Hallonmacka ?

Har liksom inget speciellt jag gillar att göra ensam - för min egen skull.
Det enda jag kan tänka på och som låter så barbie tjejigt är att läsa nya Vecko-Revyn
och äta nått gott under tiden.


Det gillar jag.. så jag antar att det är en liten bärsmörgås för mig då.

Äsch jag fastnar mest på ordet *skrattar*

Sen finns det ju andra saker jag gillar massor, men dom utförs
sällan ensam och enbart för min skull.


Vad är din Hallonmacka i livet?



Hey Pecka min loverboy ;)
Vad är din Hallonmacka ?


Jeanette




bloglovin


Kommentarer
Postat av: Carolina

Oj, KappAhl i Boden har jag inte ens tänkt på. Visste inte att det fanns där. Storheden har jag kollat på. Men däremot kanske jag skulle be dom beställa hem hem hit om det går, tack för tipset. :) Jag är inte heller uppväxt med speciellt mkt pengar, så jag är rätt van att leva/handla billigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback