Höjdare

Vilken höjdar kväll!
Var på Kulturens Hus ikväll och såg Stand- Up med Özz Nûjen.
Verkligt roligt, superbra service och jääääätte god mat.
Potatisgratängen, köttet, tomatbaserad bea sås , melonsallad, coleslaw,
( Kålleslavv som söta mormor uttalar det )  rotfruktsgratäng, kycklingklubbor, osv osv... Men alltså inget var blaha blaha...Allt var jättegott !
Jag åt som en gris och tryckte på tills jag inte kunde svälja mer =)
David skrattade så man blev alldeles varm i magen och ibland tror jag till och med att jag skrattade bara för att han skrattade så gott ! Han påstod sig känna panik över att få skrattkramp i magen flera gånger !

Özz hade grymt ironiska sköna skämt och jag tyckte verkligen om hans typ av humor.

Idag har vi tagit sovmorgon ( Se 08.00) Haha..så sjukt olikt mig.
Har hämtat ett dataskåp som jag fyndat på blocket och städat och bytt gardiner hemma. Blev äntligen nöjd med gardinerna i köket ! *peuuw*
Badrummet är jättefint nu då jag satt tillbaka alla saker och jag är sjukt nöjd.
Blev inte alls för mörkt som jag var rädd för.

Igår var jag på "ride" med Linda och fyndade en hel massa grejjer.
Bla en äppelgrön täckväst , och en iskylare som jag gjorde till burk för tvättmedel. Låter weird men jag kan fota och visa sen. Är helt nöjd över min idé =)

Drack ett par öl ikväll å är lullig än .. Hah.. Nog e man eljest i dag ! =)
Nu ska vi ta en Sheridan ( Hmm lät aningens pensio) och dra på en film och mysa ihop oss under täcket.
Jag älskar såna här dagar då man får massor gjort men ändå hinner roa sig kungligt och slappa och mysa.
Perfekt lördag - If U Ask Me

Nu ska vi tvinga hem grannkatten och mojsa ned oss i sängen!
Missade visserligen Melodifestivalen idag men det var det absolut värt.

Hoppas ni har en lika bra, skön och rolig helg som jag har.



PUSS


Jeanette


bloglovin




Kommentarer
Postat av: David

Finns ingen finare än du! =)

2010-03-08 @ 19:21:37
Postat av: Sohlberg

Özz är grymt bra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback