Lyxmiddag



Har glömt att berätta att jag och David fick gå ut och äta god lyxmiddag på Bakfickan i helgen betald av bonusmamma som tack för att vi är dom vi är !
Gulligt va ?  ♥
Jag åt Hummersoppa, Reninnanlår med potatiskaka , röbetor och svampstuvning och sen delade vi på två efterrätter. Lakrids/mjölkchokladglass med körsbärs tjottahiti och vit choklad. Fudgeglass med sockerkaka och hjortronsylt. (Kommer inte ihåg alla fancy smanchy ord för vad maten hette)
Var iaf supermysigt, supergott och jätteuppskattat !

Speciellt en kommentar från David på vägen hem - Den vägde tungt och gjorde mig varm i magen :)

Hade i övrigt en ganska dramatisk helg med lost of happenings ! Både bra och dåliga.

De bra var bla att jag vart jätteglad och nöjd över att Anna vann melodifestivalen på lördagskvällen.
Har fått en tv-bänk med hylla. Badrummet blev helt klart på fredagen.
Vi var på middag hos mamma och roger på söndagen, och helgen var bara ovanligt avslappnad from lördagen och frammåt. Ett ovanligt skönt lugn i kroppen.

Torsdagen förra veckan var mindre trevlig. Mådde illa hela dagen och hade känslan av att nån kört upp en toaborste och rivit runt. Dvs cellprov *uäck*

Igår var vi och handlade .. jag fick diverse söta roliga småsaker av ylva och så fick jag en massa prover från Parelle då det är tänkt att jag ska ha en ny foundation. Men det är en hel djungel att hitta rätt .. och då det är dyra foundations man är inne på så är det ju bra om man kan prova dom först.
Var iaf en skön eftermiddag :)

Idag ska det lagas lax omelett med massa kul saker i. Ska bli spännande !

Var på sämre humör i morse men nu känns det helt klart bättre.
Ikväll ska jag lägga upp bilder på mina favoritsaker hemifrån.

Jag har träääningvääärk .. mina bröstmuskler ömmar som bara f*n !
Har fått ännu fler kommentarer om att det syns på min kropp nu. Det peppar helt klart och även vågen visar positiva resultat. Vågade väga mig i helgen och kunde pusta ut då man äntligen tagit mod till sig:)

Nu måste jag vila en stund. Det snurrar i skallen *suck*


Jeanette


bloglovin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback