Måndag

Uppe med tuppen.. Klev upp vid 07.00
Det ni ! =)

Dom är här och primar och spacklar idag i badrummet. Härligt Härligt !

Helgen har spenderats i ett lugnt tempo vilket jag är väldigt nöjd med.
Tänkte ev åka på fest i lördags men det blev väldigt bängligt så vi avstod och
tränade ett ordentligt pass och kikade på Melodifestivalen ist.
Jag blir så fundersam över varför dom lagt alla bra/bättre låtar i en och samma tävling ?
Det andra omgångarna har varit skitkassa och i lördags var både Sibel, Peter Jöback , Pernilla, Falsett kisen med staven(Neo), Lovestoned och ANNA bra.
Anna var fantastisk ..Så bra att jag grät ! Jag älskar hennes röst ! Verkligen speciell och vacker och hennes låt var riktigt bra !

Att hon gick vidare till Globen direkt är jag RIKTIGT nöjd med!

Hon är så charmigt vacker också.

 

För er som missade denna deltävling : Varsågod - NJUT !

 

 


 

Nästa uppträdandet för min del blir på ett bröllop inom kort.

Det har fasen snöat hela helgen och det fortsätter idag .. Snart ser man inte ut genom rutan !

Jag är riktigt leds på denna snön nu. Dom som har sportlov i veckan är väl kanske nöjd över all snö som underlättar snöaktiviteter såsom skidor och skoter.

Påtal om skoter så har jag äntligen fått mina papper för
Snöskoter förarbeviset . Fotade mig i fredags och ska skicka in det i veckan.

Man ska alltså få en "körkort" som man ska ha med sig då man skotrar.

Känns visserligen ganska töntigt, men samtidigt skitbra. Det minskar förhoppningsvis på de naiva förarna som är rent livfarliga för både djur, människor och byggnader!

Till påsk blir det att fira och dessutom åka ut till stugan och skotra och åka på utlykter.

Jag hoppas på bra is och bra väder !

 

På tal om fira så firar jag och gubben snart ett år tillsammans =)

Det har gått fort ..väldigt fort.

Kan dock inte med ord ens försöka beskriva hur glad och tacksam jag är att just David kommit in i mitt liv.

Han har förändrat så mycket till det bättre bara genom att vara den han är!

Det vi har är Kärlek !

En ny typ av kärlek som jag inte riktigt visste exsisterade.

Tack för att du finns David och för att du står ut med mig och mina påhitt =)

 

Nu ska här plockas lite.. Eventuellt ta itu med förrådet och en rensning i veckan.

Likaså pluggeri *suck*


bloglovin

Jeanette

 

Ps. I morgon är det Premiär för Dating In the Dark ! ds.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Körkort för skoter? Hahahah

Skoter är något jag alltid har velat testa faktiskt. Myspys!

Postat av: Charlotte

Det var absolut rätt låt som vann :)

2010-03-15 @ 18:28:49
URL: http://justcharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback