My Favorites

 

 

Ljuslyktor

 

Min "egenblingade" lampa. Gillar prismorna som jag satt i olika längder.

 

En del av mina halsband på en skena i badrummet.

 

Taklykta Indiska - Superfin då den lyser

 

Min bricka på  vardagsrumsbordet

Märks det att jag gillar ljuslyktor? :)

 

En bit av köksbänken som är stilren och snygg.

 

Favoritbiten av vardagsrummet.

 

Fin - helt enkelt :)

 

Ovanför kökdörren -Trä bokstäver.

 

Dessa tok älskar jag ! Dom lyser underbart vackert ...

 

Och så mina onödigt dyra men ack så läckra tofslyktor :)

 

Det var vad jag kom på såhär under dagen.

Lite av mina favoritsaker hemma.

Är du nyfiken på vart något kommer ifrån.

Fråga - Så löser vi det !

 

Jeanette

 

bloglovin


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Ni verkar ha det jättefint hemma:)



sv: Haha, mja. kan vara en vanesak. Börjar växa sig på mig. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback