Nya Sjalar & Fynd



Ville bara visa lite av mina nya inköp:



Topp 99,50;- Kapp Ahl
Lilaglittrig Sjal ovanpå toppen 69,90:- Kapp Ahl
Blå/Röd Sjal med hjärt pärlor 69,90:- Kapp Ahl
Flerfärgad sjal längst ned till höger 10:- Röda Korset
Grön Täckväst 40:- Röda Korset



Är jättenöjd med den pastelliga lila toppen och lilaglittriga sjalen.
Känner mig jättefin i det :)

Fyndat ett pannband i grönt som jag ska ha till västen i vår på Tradera för 25:-



Hittade även två st klockor till David för 21:- på Tradera.





Klänning ( Dålig bild men jag har sett den irl och gillar den) 26:-
Kort jacka 56:- (Jackan blänker som tusan pga blixten, ser inte lika blank ut )
Även detta Tradera.

Och sist men inte minst har jag köpt ett spel som jag velat ha länge.
Det är as kul .. Har ni inte provat det förut så lovar jag att man får skratta !





Jeanette



bloglovin


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hur hittar du alla fynd osv? :P Jag surar fortfarande över denna sjal. Haha... Har lärt mig att köpa direkt om det är nånting ja ser istället för att vänta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback