Skeå

Är i skellefteå hos David den här veckan.
Har skrotat runt i morgonrocken lääänge idag.
Sen var det middag hos svärmor och iväg och handla mat.

Tror jag har vätskebrist eller nått. Är yr som tusan i huvudet och smått illamående.
Har vart så hela dagen *bläh*

På lördag firar jag och gubben 1 år !
Inga plans än, men nått mysigt ska vi väl hitta på :)

Loppis på lördag i Gammelstad. Får se om jag får ihop nått å kränga.
Annars kanske jag bara åker å ser om jag kan göra nått fynd.

Snart kanske jag och Y kan dra raggen med Y som chafför.
Spännande :P

Nu ska jag lägga mig å glo tv.

Carro har fått bebbe - En liten flicka. Så söt :) Grattis !

Kort & tråkigt inlägg men jag mår fortfarande illa.....


Jeanette

bloglovin


Kommentarer
Postat av: Carolina

Gravid kanske? ;)

Postat av: Carolina

Jo, men man vet aldrig. :p Fast det är säkert nå brist av nånting :)

2010-03-23 @ 00:18:46
URL: http://carolinaaohlund.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag tänkte samma sak som Carolina, eller så kanske det bara är PMS, kvinnans bäste vän ;)



Hoppas att du snart känner dig bättre gumman!

Och grattis i förskott på 1-årsdagen, eller vad säger man?

2010-03-23 @ 10:28:52
URL: http://queenofseabay.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Vad roligt föressten att du gillade min blogg. Jag känner att det hjälper mig i att vara öppen faktiskt. Men tror det är väldigt individuellt...

2010-03-23 @ 21:28:25
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback