Snigelfart

Nu har rörmokaren varit här och satt in handfat, toalett och badkar.
Och kranar och shit givetvis =)
Det blir definitivt bättre än innan och jag har fått en blandare på handfatet!
Förut hade jag en kran som man liksom vred mellan badkar och handfat. Skitful och very old!

Idag är jag inspirerad och har sprungit runt å donat med lite av allt möjligt.
Har städat hela köket. Fick nå ryck !

Ska iväg och strosa på nå affärer med Linda. Om hon bara kommer nångång.
12 sas det och nu e kl 12.45 .. Haha men jag är inte förvånad.
Linda är en BAMSE snigel :P

Wow - Nu pep det i telefonen.
Hinner inte skriva mer nu. Måste kila ut !

Ikväll kommer David och jag längtar mig gul & blå =)

Hoppas ni har en bra dag . Det ska jag ha !

Kommentarer
Postat av: Helena

Alltid mysigt att gå på stan med brudarna :)

Postat av: Kicki

Men skojar du?!

Vill man att Linda ska vara klar klockan 12 säger man att hon ska vara klar klockan 10. Då kommer hon kring 12.30 haha :)

2010-03-05 @ 20:26:15
URL: http://annandel.blogspot.com
Postat av: Malla

Såna där gamla vridkraner e jobbiga, tur du fick ny!

2010-03-05 @ 21:20:50
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback