Tjuvar i farten



Hej !
Forstsätter att kliva upp med tuppen.
Skönt , men hemskt långa dagar.

Har fotat köket och de nya gardinerna + min ishink som jag gjorde till tvättmedelsbehållare.
Tyvärr grynig bild på en vitpulvrig hink, men va fan =)





Kök .. är ganska nöjd nu. Vad tycker ni ?





Som sagt..tvättmedel på hinken och jag ids inte ta om bilderna.
Men jag tyckte jag var ganska påhittig.
Ska spraya bokstäver med en schablon sen.

Ska givetvis fota badrummet sen då det är helt färdigt.
Men målar jäkeln har inte varit ännu.

Idag gjorde jag dessutom en upptäckt om att det är nån jäkel som snott tapetbordet från trappuppgången.
Så jäkla typiskt då vi ska tapetsera snart *morr*
Jag säger bara JÄKLAR igen..så ni inte missade det ! :P

Idag ska jag in en sväng på stan. Posta lite brev och gå lite ärender.
Cellprov igår... Fy fan - Varenda gång är jag illamående hela dagen. Uäck !

Försöker på tag på en crosstrainer - Jag älskar att träna på såna.
Det negativa är ju bara att dom e så stora och fula.
Men det tar jag om jag får tag i en bra en... Jag är fullt engagerad i att jag ska fortsätta träna och komma i bättre form nu. Är taggad och det känns faktiskt roligt !




Jeanette


bloglovin


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad kul med lite husesyn :) Jättefint!

Postat av: Malla

så fint!

2010-03-12 @ 13:01:21
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Charlotte

Jättefint! Kul med hink till tvättmedlet, snyggt. ha en bra kväll!

2010-03-15 @ 18:26:27
URL: http://justcharlotte.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har en sinnsykt kul leilighert !

mva Jeannette :P

2010-04-09 @ 10:27:27
URL: http://krohnfoto.blogg.no/?c=1270801603

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback