Inrednings inspiration

Hej hoj !

Klev upp vid 07.00 idag också och nu börjar det vara lättare att komma upp.
Jag är verkligen ingen morgonmänniska men jag försöker.
David är irriterande pigg på mornarna :)

Hur som haver.. Massa gubbar med varierande yrken här idag också.
Kvarterschefen, snickarn, mattläggarn och så snart rörmockaren.
Det tar sig och idag sitter mattan/väggmattan uppe.
Blev snyggt och fräscht.
Fick tillåtelse att måla kakelfogarna och elementet som e piss vitt.

Kattvakt till grannarna. Tors/Fredag
Ett par i min ålder som är jättetrevliga !

Jag är såååå jäkla shopping sugen. Vill göra om hemma nu nu nu..
Hatar att tapetsera men älskar då det är klart. Vet inte vart vi ska hitta tid att bygga allt som vi planerat och även tapetsera. Eller *harkel* .. inte jag då.. Jag tänker ALDRIG tapetsera igen.
Provade i vardagsrummet då jag var nyinflyttad med att tapetsera om en fondvägg.
FY fasen så leds jag blev å svor som en galning. Snett och vint .. Måtta å skära..Kladda med klister.
Nä vet ni.. Det var så bökigt och jag ville bara ge upp och grina så den situationen undviker jag helst.
Slipa å sånt gör jag hellre... Brukar vara tvärtom för det flesta.
Easy up däremot är ju en höjdare och betydligt enklare.
Bra att det nya sortimentet enbart innehåller easy up tapeter.

Har kikat runt efter en randig sovrums tapet , men jag tycks inte hitta just den där som jag vill ha.
Hittade dock många snygga.

 

 

Skulle vilja ha nått med grönt i och är sugen på lite lekfull färg.

Gillar turkost också. Turkost och brunt e så jäkla snyggt !

 

Någon som föressten är intresserad av att köpa min taklampa ?

Exakt likadan fast med två kupor utan den i mitten!

Fästet är rostfritt ( Syns så dåligt på denna bild)

"Dyrbens" lampa från början. Över 1000- lappen.

Men jag kan tänka mig en 500:-

 

 

Den fondväggen jag ska ha i hallen hittar jag inte. Men det är väldigt lik denna.

Dock inte lika plottrig. "medaljongerna" har mellanrum på min taper.

Svart botten och silvriga "medaljonger"

 

 

En bra sida att få inrednings inspiration från

är www.homepoint.se

Folk som lägger upp bilder på egna projekt osv. Kika ! =)

 

 

bloglovin

Jeanette


Kommentarer
Postat av: Carolina

Var såklart försent ute med att köpa dendär sjalen från KappAhl förresten. Hittar den inte inne i stan, och på Storheden där jag hittade den först var den slut sist. :/ Köpte en annan, men den var ju inte ens långt ifrån så fin. Besviken jag blev när den var slut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback